Veure entrades

Cúpula del milenio. Cúpula del milenio. Veure mapa

Venda online tancada.

Per a més informació pregunti a l'organitzador de l'esdeveniment.

Les dades de l'organitzador estan a l'apartat "Organitzat per".

Descripció

En aquest cas el promotor no ha especificat la política d'accés a menors, si tens qualsevol dubte, t'animem et posis en contacte directament amb ell.

24 Opinions Veure opinions

Opinió verificadaVa assistir el 1/04/2022
Desconozco si estaba organizado por la UVA para el trofeo rector o si era una actividad del Ayuntamiento con la que se negoció el acceso. En el caso de lo segundo, pues un monólogo más como los ciento Llegir més que he visto, con parte del contenido repetido. Si fuera lo primero, me faltaron referencias al mundo universitario. Aún así, apenas fueron participantes del trofeo rector.
Carregar més

Organitzat per