Sarrerak ikusi

Cúpula del milenio. Cúpula del milenio. Mapa ikusi

Online salmenta itxita.

Informazio gehiago jasotzeko ekitaldiaren antolatzailearekin harremanetan jarri.

Antolatzailearen datuak "Antolatzailea" eremuan daude.

Deskribapena

Kasu honetan antolatzaileak ez du zehaztu adingabekoen politikarik sarreran, zalantzarik izan ezkero zuzenean antolatzailearekin harremanetan jartzea gomendatzen dizugu.

24 Iritziak Iritziak ikusi

Iritzia balioztatuta2022/04/1 egunean joan zen
Desconozco si estaba organizado por la UVA para el trofeo rector o si era una actividad del Ayuntamiento con la que se negoció el acceso. En el caso de lo segundo, pues un monólogo más como los ciento Gehiago irakurri que he visto, con parte del contenido repetido. Si fuera lo primero, me faltaron referencias al mundo universitario. Aún así, apenas fueron participantes del trofeo rector.
+ Gehiago

Partekatu