Ver entradas

Cúpula del milenio. Cúpula del milenio. Ver mapa

Venda en liña pechada.

Para máis información pregunta ao organizador do evento.

Os datos do organizador están no apartado "Organizado por".

Descrición

Neste caso o promotor non especificou a política de acceso a menores, se tes calquera dúbida animámoste a que contactes directamente con el.

24 Opinións Ver opinións

Opinión verificadaAsistiu o 1/04/2022
Desconozco si estaba organizado por la UVA para el trofeo rector o si era una actividad del Ayuntamiento con la que se negoció el acceso. En el caso de lo segundo, pues un monólogo más como los ciento Ler máis que he visto, con parte del contenido repetido. Si fuera lo primero, me faltaron referencias al mundo universitario. Aún así, apenas fueron participantes del trofeo rector.
Cargar máis

Ver detalles